mina två fina!

Hey people. Kom nyss hem från världens finaste vän du är bäst S. Skulle följt med mamma till Liljeholmen men denna verk dödar mig bokstavligt talat så jag skippar den lilla trippen, vi skulle kolla på en blus men det får bli en annan dag, hoppas jag får den hihi :D:D Skulle stannat hos min dear friend men som sagt så hindrar min huvudverk allt. Blä! Ska snart sova och hoppas på att djävulskapet försvinner. Ska bara prata klart med min älskade killkompis vi planerar lite att göra tillsammans, det är också en himla fin människa! Hörs sen, ha det fett jävla bra nu. Vi hörs när vi hörs liksom.
(Var kär i honom på playahead tiderna lite halv gulligt sådär hehe, men idag är vi jävligt bra vänner!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0