Du är som en piggelin i solen.

Vaknade klockan 3 idag skulle till pappa försov mig jag försover mig vart jag än ska nu för tiden irriterande! När jag väl kom till pappa hade han gjort en anklare 2 rätters middag sjukt god förrätt räkcoktail! Åhh.. mums! Sen åkte jag och var med S en stund skön prick det där! Vi snackade tog några cancerpinnar drack upp en coca cola och snackade lite mer bara chillar ni vet. Sedan när jag kom hem åt jag kladdkaka med grädde sjukt gott, köpte med mig marabou jorddgubb påvägen hem helt klart en sommarfavorit! Och hos pappa blev det choklad tårta åt även en bit av glasstårtan som också var av choklad, det märks att jag har mens. Och nu ska jag göra ett till inlägg medans jag äter ännu mer choklad. bra hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0