don't be sad and cry, babybroe!

Åhh! Jag blir så jävla ledsen när någon av mina vänner mår dåligt. En idiot tjej hade dumpat en av mina närmre killkompisar för ingenting och kom med en usel anledning. Tjejen hade känt honom i 3,5 månader jag har känt honom 1år ungefär lite mer än så. Och jag vet vilken toppen kille som han är, bara som killkompis är han den bästa killkompisen man kan tänka sig, och i ett förhållande måste han vara rena prinsen. Ser ju helt andra sidor av honom än vad hon gjorde eftersom jag är en vän till honom. Jag hatar att se någon av mina vänner ledsna vill bara ha ett trollspö och göra dom glad på en sekund, men ibland kan man inte göra så mycket mer än att finnas där! Om du läser detta pluttis så kom ihåg att du förtjänar någon bättre, någon som verkligen förtjänar dig och förtjänar att få ta del av din otroliga personlighet! Du är stark, så jag vet att du klarar detta!;) Nästa vecka ska vi hitta på massa kul tillsammans! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0